Bestel Formulier meisjes zijn geen koeien
Stel: je wordt geboren als meisje. In een gebied waar het kan gebeuren dat je op je twaalfde wordt uitgehuwelijkt. Of wordt ingezet als ruilmiddel. Een gebied waar bijna geen geld is. Waar weinig scholen zijn. Waar het bestaan hard is en het klimaat vaak niet meewerkt. Dan heb je flink pech. En zul je waarschijnlijk veel dromen over een betere toekomst.

Pech? Het kan ook anders – en daar gaat dit boek over. ‘Meisjes zijn geen koeien’ is ontleend aan de bijdrage van Mariam uit Isiolo, Kenia. Ze is blij dat er langzaam verandering komt in de achterstandspositie van meisjes in Noord-Kenia. Het meisje op de foto is Muminto Guyo uit Merti. Ze heeft wel een idee hoe onderwijs haar vleugels zou kunnen geven.

Bestellen

Volledige naam:
Straat:
Huisnummer:
Woonplaats:
Mailadres:

Na overmaking van € 15,00 (€12,50 voor het boekje, € 2,50 voor verzending krijgt u deze publicatie thuis gestuurd.

Stichting MOV groep Eindhoven; rek. no. NL 23 INGB 0002977700 onder vermelding van uw naam en boek.

Er is ook een korte film over ons project. Meer informatie vindt u onder Acties. De DVD kost €5,00 en als u deze samen met het boek bestelt, vervallen de verzendkosten. U maakt dan 17,50 over onder vermelding van uw naam, boek+ film.