Voor de meiden in Noordoost-Kenia

Kom je net van school in de Isiolo-regio en loop je rond met het idee om een eigen business te beginnen? Een product, een service? Met een goed plan kunnen we je een zetje in de rug geven. Neem contact met ons op – en misschien ben jij straks de trotse eigenaar van een nieuw bedrijfje. Maak werk van je toekomst!

Voor sponsors/donateurs

Wilt u helpen in de strijd tegen de werkloosheid? De MOV wordt al vele jaren trouw ondersteund door supporters die ons incidenteel en structureel bijstaan. Onmisbare hulp om jonge vrouwen te helpen een plek op de arbeidsmarkt te veroveren.

Voor bedrijven

Beschikt uw bedrijf over kennis en kunde die lokaal van belang kunnen zijn? Die jonge vrouwen kan helpen op weg naar een zelfstandig bestaan?

Neem contact op met Greet de Bruijn
tel 0611498416
Greet.debruijn@thebitterend.nl

Of per post:

Stichting MOV Eindhoven

Beekstraat 14

5671CT Nuenen

Stichting MOV Eindhoven is ingeschreven in het KvK Handelsregister Eindhoven onder  nummer 17154086 en als Algemeen Nut Beogende Instelling aangesloten bij ANBI onder ‘Stichting MOV Eindhoven’ (RSIN 816294537). Onze bestuursleden in Nederland wonen in Eindhoven, Nuenen en Den Bosch.
Het MOV rekeningnummer: NL23INGB0002977700.

Bestel je boeken bij Youbedo; tot 12% van je aankoop gaat naar de meiden in Kenia.

Wij werk(t)en samen met:

Stichting Eekhoorn Leiden

Samen zullen wij het leven hier in Isiolo veranderen en verbeteren!

Gideon Nura, MOV Liaison Officer, Merti