Flessenactie: geld voor geiten

GEITEN SPAARPOTJE Help je mee? We willen zoveel mogelijk arme families helpen om in hun eigen levensonderhoud te voorzien en om daarvan ook het schoolgeld voor hun dochters te betalen. 1 geit kost 50,- 1 familie is daar inclusief opa, oma, tante en of neef/nicht. al gauw 15 personen.. We gaan dit jaar voor 100 geiten ! Wanneer het ons lukt dit samen voor elkaar te krijgen ondersteunen we ruim 900 mensen, en 3 gemeenschappen! Daarmee kunnen zij voortaan zelf in hun levensonderhoud voorzien en zelf het schoolgeld voor hun kinderen, ook de meisjes! betalen. De volledige opbrengst gaat naar dit doel. Wij, Don Croonenberg en Greet de Bruijn samen met Stichting MOV Eindhoven, ondersteunen al vele jaren diverse projecten in NO Kenia. Dit speciale geiten en ook kamelen project loopt nu al ruim 4 jaar en op dit moment staat de teller al op 54 families. Stop het klein geld wat je kunt missen, b.v. iedere week na het boodschappen doen in deze spaarpot en lever hem in voor 1 april 2019 op Beekstraat 14 te Nuenen, of op de locatie waar je hem hebt opgehaald. (of eerder als die vol is of je wilt stoppen). We hebben in Kenia, Merti, een betrouwbare non profit partner: MidP die samen met enkele dorpsoudsten voor de verdeling zorgt en ons op de hoogte houdt. We werken met korte directe lijnen en gaan er zelf regelmatig naar toe zodat we met eigen ogen zien hoe het gaat, of alles klopt en wat er nog nodig is. Meer info? www.stichtingmov.nl of bel Greet 0611498416